Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn is ingyenes lesz a parkolás április 6-ától 2020-04-05 14:23:20 Orbán Viktor „besegített” Gémesi Györgynek, hogy ne kelljen foglalkoznia a hozzá intézett nyílt levél 4. pontjában megfogalmazott követeléssel
Gémesi György: és a f...ok nem hagyják abba 2020-03-23 08:35:38 Így reagált a gödöllői polgármester a hozzá intézett nyílt levelet megfogalmazók és támogatók kezdeményezésére
Homokszem a gödöllői demokráciában 2015-11-24 15:39:00 Nehezményezik a Szót kérünk a közjóért Egyesület tagjai, hogy a képviselők válaszra sem méltatták nyílt levelüket a kommunális adó bevezetése ellen
Lemondásra szólították fel Gémesi Györgyöt 2015-06-13 17:23:01 Tíz gödöllői állampolgár nyílt levélben fogalmazta meg, hogy miért kellene távoznia a társulás elnöki székéből